PASIUNEA MEA, GOBLENUL – MY PASSION, GOBELIN

Dacă vă plac goblenurile dar nu ştiţi cum să le coaseţi, dacă puteţi să coaseţi, dar nu aveţi timp, dacă doriţi să faceţi un cadou unei persoane apropiate din ţară sau din străinătate, sau dacă vreţi pur şi simplu un goblen cusut profesional, nu ezitaţi să mă contactaţi. Execut şi portrete la comandă. Câteva exemple:

If you like gobelins but you don't know how to embroider, if you can embroider but you don't have time, if you want to make a present to some close person in the country or abroad or you just want some gobelin to be professional embroidered for you, please do contact me by mail. I do portrait gobelin upon order as well. See some patterns:
Suzanne Elvis Presley
Arabian girl
 Gheisa Simboluri japoneze Tutankamon
Vas cu floarea soarelui Trandafir rosu Cosulet cu trandafiri
Iarna Unicorn
Pasari Papagal Printul Tajo
Sfanta familie
Paun mic Miri
Albastrele Amurg Cap de tigru
Panselute Ingeras

3 comments:

  1. Un adevarat regal!
    Multumim creatoarei.

    ReplyDelete
  2. Draga mea, aceasta pasiune am avut o si eu din pacate problemele cu ochii nu mi au mai permis sa lucrez. Am si eu un set cu cei doi manciurieni parca le zice, ai si tu unul vad, eu o am si pe ea. Din pacate nu am reusit s o termin si nu mai am nici schema. Te rog din suflet daca o ai tu sa mi o dai si mie, mi ai face o mare bucurie. Ai goblene foarte frumoase, iti doresc mult spor la goblenit:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diana, am schema de la Printesa Soumi, contacteaza-ma pe mail ca sa stabilim cum sa ti-o trimit. Nu am apucat nici eu sa incep acest proiect, sper in viitorul apropiat. (mona379@gmail.com)

      Delete

Search This Blog